План роботи школи молодого вчителя на 2020-2021 н.р.
Мета: надати педагогам-початківцям методичну допомогу в розв’язанні першочергових проблем, які виникають під час роботи; підтримати творче спрямування та бажання плідно працювати
№ з/п |
Зміст роботи |
Відповідальний за виконання |
Відмітка про виконання |
|
Заняття 1(вересень) |
||||
|
Вибір оптимального поєднання методів навчання |
Наставник |
|
|
|
Огляд педагогічної преси |
Молоді вчителі |
|
|
|
Практичне заняття: - методика проведення пізнавальної гри на уроці; - меодика організації навчальної дискусії. |
Наставник |
|
|
|
Домашнє завдання: розробити моделі уроків-диспутів, уроків у формі рольових, ділових ігор |
Молоді вчителі |
|
|
Заняття 2 (жовтень) |
||||
|
Методична допомога молодим учителям |
Заступник директора з НВР |
|
|
|
Огляд педагогічної преси |
Молоді вчителі |
|
|
|
Практичне заняття:
|
Наставник |
|
|
|
Домашнє завдання:
|
Молоді вчителі |
|
|
Заняття 3(листопад) |
||||
|
Організація самостійної роботи учнів (із досвіду роботи вчителів школи) |
Наставник |
|
|
|
Огляд педагогічної преси |
Молоді вчителі |
|
|
|
Практичне заняття:
|
Наставник |
|
|
|
Домашнє завдання:
|
Молоді вчителі |
|
|
Заняття 4 (грудень) |
||||
1. |
Педагогічне керівництво моральним вихованням і самовихованням школярів |
Наставник |
|
|
2. |
Огляд педагогічної преси |
Молоді вчителі |
|
|
3. |
Практичне заняття:
|
Наставник |
|
|
4. |
Домашнє завдання:
|
|
|
|
Заняття 5 (січень) |
||||
1. |
Інтенсифікація та оптимізація навчального процесу |
Наставник |
|
|
2. |
Огляд педагогічної преси |
Молоді вчителі |
|
|
3. |
Практичне заняття:
|
Наставник |
|
|
4. |
Домашнє завдання: розробити модель уроку з використанням комп’ютерних технологій |
|
|
|
Заняття 6 (лютий) |
||||
1. |
Особливості роботи з важкими підлітками |
Наставник |
|
|
2. |
Огляд педагогічної преси |
Молоді вчителі |
|
|
3. |
Практичне заняття:
|
Наставник |
|
|
4. |
Домашнє завдання: змоделювати систему роботи класного керівника з «важким» підлітком |
Молоді вчителі |
|
|
Заняття 7 (березень) |
||||
1. |
Оцінювання та облік результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів. Роль класного керівника в координації виховного впливу школи, сім’ї та громадськості |
Наставники |
|
|
2. |
Огляд педагогічної преси |
Молоді вчителі |
|
|
3. |
Практичне заняття: - розробка змісту та методики проведення місячника з предмета; - найефективніші форми і методи роботи з батьками (з досвіду роботи) |
Голови МФ |
|
|
4. |
Домашнє завдання:
|
Молоді вчителі |
|
|
Заняття 8 (квітень) |
||||
1. |
Творчий звіт учителів-початківців «Мої педагогічні знахідки» |
Адміністрація школи, молоді вчителі |
|
|
2. |
Анкетування «чого я навчився в Школі становлення молодого вчителя» |
Наставник, молоді вчителі |
|
|
3. |
Практичне заняття: обговорення плану проведення декади молодого вчителя |
Наставники |
|
|