Недригайлівська спеціалізована ЗОШ І-ІІІ ст. (опорний заклад)

Школа молодого вчителя

План роботи школи молодого вчителя на 2020-2021 н.р.

Мета: надати педагогам-початківцям методичну допомогу в розв’язанні першочергових проблем, які виникають під час роботи; підтримати творче спрямування та бажання плідно працювати

№ з/п

Зміст роботи

Відповідальний за виконання

Відмітка про виконання

Заняття 1(вересень)

  1.  

Вибір оптимального поєднання методів навчання

Наставник

 

  1.  

Огляд педагогічної преси

Молоді вчителі

 

  1.  

Практичне заняття:

- методика проведення пізнавальної гри на уроці;

- меодика організації навчальної дискусії.

Наставник

 

  1.  

Домашнє завдання: розробити моделі уроків-диспутів, уроків у формі рольових, ділових ігор

Молоді вчителі

 

Заняття 2 (жовтень)

  1.  

Методична допомога молодим учителям

Заступник директора з НВР

 

  1.  

Огляд педагогічної преси

Молоді вчителі

 

  1.  

Практичне заняття:

  • розробка програми методичної допомоги керівнику ШМФ

Наставник

 

  1.  

Домашнє завдання:

  • розробити модель заняття (позакласного заходу)

Молоді вчителі

 

Заняття 3(листопад)

  1.  

Організація самостійної роботи учнів (із досвіду роботи вчителів школи)

Наставник

 

  1.  

Огляд педагогічної преси

Молоді вчителі

 

  1.  

Практичне заняття:

  • методика роботи з книжкою на уроці;
  • методика проведення нестандартних уроків

Наставник

 

  1.  

Домашнє завдання:

  • розробити пам’ятку роботи з підручником на уроці;
  • розробити картотеку різновидів форм і методів роботи з підручником на уроці

Молоді вчителі

 

Заняття 4 (грудень)

1.

Педагогічне керівництво моральним вихованням і самовихованням школярів

Наставник

 

2.

Огляд педагогічної преси

Молоді вчителі

 

3.

Практичне заняття:

  • розроблення правил для учнів;
  • відвідування та аналіз класної години

Наставник

 

4.

Домашнє завдання:

  • розробити програму самовиховання учня;
  • змоделювати «Зошит самовиховання»

 

 

Заняття 5 (січень)

1.

Інтенсифікація та оптимізація навчального процесу

Наставник

 

2.

Огляд педагогічної преси

Молоді вчителі

 

3.

Практичне заняття:

  • конструювання уроку-конференції;
  • конструювання уроку-консультації;
  • відвідування та аналіз уроку

Наставник

 

4.

Домашнє завдання: розробити модель уроку з використанням комп’ютерних технологій

 

 

Заняття 6 (лютий)

1.

Особливості роботи з важкими підлітками

Наставник

 

2.

Огляд педагогічної преси

Молоді вчителі

 

3.

Практичне заняття:

  • складання характеристики на «важкого підлітка»;
  • ділова гра «Розв’язання конфліктних ситуацій»

Наставник

 

4.

Домашнє завдання: змоделювати систему роботи класного керівника з «важким» підлітком

Молоді вчителі

 

Заняття 7 (березень)

1.

Оцінювання та облік результатів навчально-пізнавальної діяльності учнів. Роль класного керівника в координації виховного впливу школи, сімї та громадськості

Наставники

 

2.

Огляд педагогічної преси

Молоді вчителі

 

3.

Практичне заняття:

- розробка змісту та методики проведення місячника з предмета;

- найефективніші форми і методи роботи з батьками (з досвіду роботи)

Голови МФ

 

4.

Домашнє завдання:

  • спланувати тематику класних батьківських зборів;
  • підготуватися до обміну досвідом «Мої педагогічні знахідки»

Молоді вчителі

 

Заняття 8 (квітень)

1.

Творчий звіт учителів-початківців «Мої педагогічні знахідки»

Адміністрація школи, молоді вчителі

 

2.

Анкетування «чого я навчився в Школі становлення молодого вчителя»

Наставник, молоді вчителі

 

3.

Практичне заняття: обговорення плану проведення декади молодого вчителя

Наставники