Недригайлівська спеціалізована ЗОШ І-ІІІ ст. (опорний заклад)

Дистанційне навчання

Дистанційне навчання  у Недригайдівській спеціалізованій ЗОШ І-ІІІ ст.(опорний заклад) здійснюється за допомогою платформ Microsoft Teams та електронного щоденника Smart-School.

 

Для того щоб приєднатися перейдіть за лінком:

- до Microsoft Teams

- до Smart-School

З технічних питань пишіть нам на електронну адресу: nedrschool@ukr.net

Інструкція для батьків щодо організації дистанційного навчання

 

1.        На час карантину усі класи працюють за звичайним розкладом уроків дистанційно.

2.        Щодня вчителя проводять онлайн - уроки на платформах Teams,  виставляють завдання в Teams та електронному щоденнику Smart-School. Для дітей, які не мають комп’ютерної техніки, завдання надаються через Viber.

3.        Учням необхідно своєчасно підключатись до онлайн-уроку. Бути уважними, працювати якісно, вести себе дисципліновано, своєчасно виконувати усні та письмові завдання.

4.        Детальну інформацію щодо дистанційного навчання кожного класу ви можете отримати у класних керівників.

5.        Прохання допомогти учням організувати режим дня, налагодити спілкування, консультації з учителями-предметниками через обрані канали комунікації.

6.        Узяти під контроль навчання в онлайн режимі, опрацювання учнями дидактичних матеріалів, виконання домашніх завдань, своєчасну відправку письмових робіт, тестів  на перевірку вчителю.

7.        Підтримувати тісний зв'язок з класним керівником та за потребою з учителями-предметниками.

8.        Для формування позитивної мотивації дитини радимо:

•          цікавитися справами, навчанням;

•          у разі необхідності допомагати при виконанні домашніх завдань порадами, пам’ятаючи про самостійність та ініціативність;

•          частіше хвалити учня за успіхи в навчанні, тим самим давати стимул рухатися вперед.

9. У разі виникнення труднощів, проблем з навчанням звертатися до класного керівника, вчителів за консультацією або допомогою.

 

Як зробити онлайн - навчання корисним для дитини

 

- Організуйте робоче місце

Дитина має навчатися у зручному місці, де є все необхідне для роботи. Дуже важливо, щоб ніхто не заважав навчальному процесу.

 - Складіть режим дня

Звичні ритуали та графік допоможуть дитині легше адаптуватися до дистанційного навчання. Тож лягати спати, прокидатись, снідати тощо треба щодня приблизно в один і той же час.

- Робіть заплановані перерви

Ще одна крайність карантину – навчання non stop, яке на жаль, не дуже ефективно. Краще робити невеличкі перерви кожні 45 хвилин.

 

Як посилити дистанційне навчання для старшокласників

 

Онлайн-навчання вважають менш ефективним форматом, ніж навчання у школі. Проте для учнів 9-11 класів «дистанційка» може стати справжнім бустером знань. Зробити навчання ефективнішим допоможуть ці поради:

Окрім виконання домашніх завдань запропонуйте дитині переглянути тематичні вебінари або онлайн-курси. Не соромтеся звернутися за рекомендацією до вчителя.

Створіть чат або групу, в яких ваша дитина та її однокласники зможуть ділитись посиланнями на цікаві ресурси та враженнями від роботи з ними. Чати можуть бути поділені за інтересами: математика, хімія, історія.

Можливість впливати на деякі аспекти навчання підвищує внутрішню мотивацію учнів. Можна запропонувати вчителю дати дітям вибір у тому, які завдання виконувати (наприклад, 3 з 5 запропонованих), у якому порядку, за яким розкладом (у межах навчального тижня).

 

Як налагодити тисніший зв'язок з дитиною

 

Стресувати зараз через невизначеність, фінансові труднощі й закриті освітні заклади – нормально. Але і цей кризовий період можна використати з користю: наприклад, щоб налагодити тісніший контакт з дітьми. Хороші сімейні стосунки нададуть відчуття безпеки та впевненості, допоможуть простіше адаптуватися до нових правил гри.

         Ідеї для дитини:

- перетворіть приготування їжі або прибирання на гру та займайтесь хатніми справами разом.

- Веселіться: співайте, танцюйте, малюйте або разом будуйте будиночок з подушок.

- Допомагайте з домашнім завданням та наводьте приклади з реального життя.

         Ідеї для підлітка:

- проявіть інтерес до захоплень дитини: музика, спорт, комп’ютерні ігри, друзі.

- Виходьте на прогулянки. За можливістю влаштуйте невелику безпечну подорож.

- Мотивуйте дитину на заняття фізичними вправами.

 

Завдання для молодших школярів на період карантину

 

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям декілька оригінальних завдань, які можна використати під час вимушених канікул. Ці завдання допоможуть розвинути навички аналітичного, логічного та творчого мислення дитини, а також сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до навчання, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини.

Завдання для 1-го класу

Розташовуємо зображення за розміром №1. Це завдання допоможе дитині навчитися вимірювати довжину різних предметів і порівнювати результати. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме уважність, математичну компетентність, навички порівняння.

Неохайні посіпаки №1: рахуємо банани. Це завдання-розмальовка допоможе дитині потренувати та закріпити навичку послідовного рахунку в межах 10, розвинути логічне мислення, навички додавання й віднімання, увагу й дрібну моторику.

Збираємо предмети в лабіринтах № 1. Це завдання допоможе дитині розвинути логічне мислення й навички послідовного рахунку в межах 10. Воно містить лабіринт із малюнками яблук, груш і морквинок. Завдання сприятиме розвитку зорово-моторної координації, уваги.

Учимося читати й розуміти тексти № 1. Це завдання спрямоване на розвиток мовленнєвої компетенції дитини. Воно містить короткий текст і три запитання до нього. Учні й учениці розвиватимуть навички читання, зв’язне мовлення, аналітичне мислення й дрібну моторику.

Вибираємо корисні дії – турбуємося про здоров’я. Це ілюстроване завдання допоможе дитині навчитися турбуватися про здоров’я, вибираючи корисні заняття з переліку запропонованих. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме навички самоаналізу, здоров’язбережувальну компетентність, навички письма.

Визначаємо послідовність дій № 1. Це завдання допоможе дитині навчитися визначати послідовність дій для досягнення мети, оцінювати ризик порушення цієї послідовності. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме уважність, навички письма й логічне мислення.

Учимося керувати емоціями: радість. Це завдання допоможе дитині розвинути емоційний інтелект, навички самоаналізу й емпатії. Дитині пропонується подумати про те, у яких ситуаціях вона відчуває радість й написати про ці ситуації в п’яти хмаринках.

Завдання для 2-го класу

Континенти: розшифровуємо назви та розмальовуємо. Це завдання сприятиме розвитку пізнавального інтересу дитини, уваги, збагаченню словникового запасу. У процесі виконання завдання в дитини формуватиметься уявлення про природничо-наукову картину світу.

№1 Шукаємо фрагменти зображень: акула. Завдання допоможе дитині розвинути логічне мислення, увагу й кмітливість, закріпити знання цифр. У процесі виконання завдань у дитини формуватиметься сконцентрована й стійка увага, розвиватиметься логічне мислення, цілеспрямованість, зорово-моторна координація.

Міркуємо, хто і для чого працює в школі. Директор/директорка. Завдання допоможе дитині дізнатися про людей, які працюють у школі, сприятиме створенню безпечного шкільного середовища. У процесі виконання завдання дитина дізнається про різноманітний світ професій, формуватиме ціннісне ставлення до праці людини.

Мій чудовий день: розмірковуємо, пишемо й малюємо. Це завдання сприятиме пізнанню дитиною себе, розвитку емоційного інтелекту, уяви, фантазії. У завданні дитині пропонується уявити, яким має бути її найкращий день.

Транспорт і подорож: пишемо назви й міркуємо про мандри. Це завдання сприятиме формуванню соціальної, громадянської, мовної і математичної компетентностей дитини. Виконуючи завдання, дитина покращуватиме дрібну моторику та зорово-рухову координацію, розвиватиме уяву і фантазію.

Вивчаємо фігури під час читання: овал, прямокутник. Це завдання допоможе дитині розвинути навички читання, закріпити знання про овал і прямокутник та частини мови. Виконуючи завдання, учні й учениці розвиватимуть уяву, навички малювання й послідовного рахунку.

Бананове варення: рахуємо й аналізуємо. Це завдання сприятиме формуванню математичної компетентності, розвитку вміння аналізувати, удосконаленню вміння розв’язувати задачі, здійснювати обчислення зручним способом.

Завдання для 3-го класу

Пишемо казку з підказкою. Це завдання допоможе дитині розвивати вміння писати твори за шаблоном, вживати слова в правильній формі, поглибити словниковий запас. Завдання містить дві сторінки – робочу й допоміжну.

Розмірковуємо про відповідальність: лікар/лікарка. Завдання сприятиме осмисленню зв’язку між професією лікаря/лікарки й відповідальністю. У процесі виконання завдання дитина дізнається більше інформації про цю професію, поглибить розуміння сутності поняття «відповідальність».

Головоломка «Чарівна таблиця множення». Це завдання-головоломка дозволяє вивчити таблицю множення в цікавій і незвичній формі, адже воно побудоване таким чином, аби привернути увагу дитини та заохотити її до виконання математичних операцій.

Сад-город: обчислюємо площу ділянок. Це завдання допоможе дитині розвинути математичне мислення, повправлятися в обчисленні площі прямокутника, навчитися орієнтуватися в одиницях вимірювання площі та їх скорочених позначеннях.

Шукаємо наукове пояснення зимової сплячки. Це завдання допоможе дитині розвинути науковий спосіб мислення, навички читання й аналізу інформації. Виконуючи завдання комплекту, дитина розвиватиме логічне мислення, уважність, уяву, розширить кругозір.

Учимося складати план дій. Це завдання допоможе дитині навчитися ставити перед собою актуальні цілі, планувати їх досягнення, вчитися бачити необхідні для цього можливості й ресурси. Дитині пропонується подумати й сформулювати три свої цілі.

Мрії та час: розмірковуємо й малюємо. Це завдання допоможе дитині визначити й намалювати власну мрію, поміркувати, як змінюються мрії з часом, розвивати уяву, фантазію. У завданні пропонується написати чи намалювати мрію дитини.

Завдання для 4-го класу

Виконуємо математичні фокуси: чарівна четвірка. Це завдання ознайомить дитину з математичним фокусом. Дитині пропонується вивчити послідовність виконання фокуса й продемонструвати його рідним або друзям. Виконуючи завдання, дитина потренує навички усного рахунку, розвине увагу, математичну компетенцію й комунікативні навички.

Кольорові рівняння №1. Це завдання допоможе дитині розвинути математичне мислення й логіку, а також навчитися знаходити значення невідомих членів математичного виразу. Це своєрідна головоломка-розмальовка, побудована за принципом систем рівнянь.

Числові головоломки «Судоку» №1. Завдання містить чотири класичні головоломки «судоку» розміром 4х4. Сенс головоломки полягає в тому, щоб заповнити клітинки цифрами таким чином, щоб жодна з них не повторювалась у кожному з рядків по горизонталі та вертикалі, а також у виділених жирними лініями фрагментах.

Прочитай діаграму: улюблений фрукт. Це завдання допоможе дитині розвинути навички обробки й узагальнення аналітичної інформації, навчитися сприймати та розуміти графічно відображену інформацію.

Шукаємо фразеологізми-синоніми № 1 (українська мова). Це завдання допоможе дитині розвинути мислення й мовну компетенцію, збагатити словниковий запас із української мови. Дитина засвоюватиме нову лексику, розвине навички письма й зв’язного мовлення.

Укладаємо список найцікавіших книг. Це завдання спрямоване на розвиток мовленнєвої компетентності молодших школярів. Виконуючи його, дитина вчитиметься розрізняти види друкованих видань на основі власного читацького досвіду, а також створювати коротке конструктивне висловлювання.

Добираємо частини мови. Це завдання сприятиме формуванню мовної компетентності дитини, допоможе поглибити знання про частини мови, а також навчитися добирати слова за чіткими критеріями. Виконання завдання сприятиме збагаченню словникового запасу, розвитку вміння записувати слова у правильній формі.

БІЛЬШЕ ЗАВДАНЬ ДЛЯ 4-ГО КЛАСУ

Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей доступне для користувачів сайту після швидкої реєстрації.

 

Орієнтовний перелік платформ, де розміщено матеріали  щодо проведення навчальних занять за допомогою дистанційних технологій

 

 

 

Середня освіта

1.Українська мова та література https://dostupnaosvita.com.ua/video-lessons/ukrayinska-mova-i-literatura/urok-1-slovospoluchennya-ta-rechennya-pisni-marusi-churaj-istorichni-pisni

https://mriya-urok.com/categories/ukrayinska-mova/

https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/napriamky-roboty/ikt/dystantsiina-osvita/?fbclid=IwAR3qSWrPWMyEGkGY9t7lHyGdOsDFpJ2Taah0dfWB8z68TnAG14CTTFpRhfg

 

2.Історія     https://znohistory.ed-era.com/

https://dostupnaosvita.com.ua/video-lessons

https://www.youtube.com/channel/UCy-p0X1iEjN3pY7Ck9q3kAw

 

3.Правознавство           https://naurok.com.ua/biblioteka/pravoznavstvo/klas-9/pidruchnyk-331

https://ru.osvita.ua/school/lessons_summary/pravo/

https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE+%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B8+%D0%B7+%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0

https://sites.google.com/site/prostoistoria/distancijne-navcanna/9-klas/pravoznavstvo

 

4.Громадянська освіта           https://www.citizen.in.ua/chapter-Svit_informacii__mas_media_ta_mediagramotnist-ua

https://sites.google.com/site/prostoistoria/distancijne-navcanna/10-klas/gromadanska-osvita

https://naurok.com.ua/biblioteka/gromadyanska-osvita/klas-10

 

5.Німецька мова            https://www.lingohut.com/uk/l59/вчити-німецьку

https://uk.duolingo.com/course/de/ar/Вивчайте-Німецька

 

6.Фізика та астрономія         www.youtube.comluser/kievchannel

http://www.eduget.com

 

7.Математика     https://www.youtube.com/user/Ozverinchik/featured

www.youtube.comluser/kievchannel

http://www.eduget.com

 

8.Географія          http://www.eduget.com

www.youtube.comluser/kievchannel

https://courses.ed-era.com/courses/EdEra/g102/G102/about

 

9.Біологія  http://www.eduget.com

www.youtube.comluser/kievchannel 

 

10. Усі предмети

http://edufuture.biz/index.php?title=%D0%9F%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%96_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B8

 

Примітка: у разі виникнення питань просимо звертатися до класного керівника.

 

Заходи щодо проведення занять

за допомогою дистанційних технологій під час карантину

Недригайлівської спеціалізованої загальноосвітньо школи І-ІІІ ст. (опорний заклад)

 

1. Робота за принципом перевернутий клас або змішаного навчання (теоретичний матеріал дається на самостійне опрацювання дітям, а практичне завдання перевіряється дистанційно).

2.  Організація онлайн-консультацій вчителів.

3.  Надання учням планів уроків для самостійного опрацювання (прочитай параграф, дай відповідь на запитання, подача теоретичного матеріалу через ілюстративне чи графічне зображення, лінк та відео для перегляду, check-list для закріплення знань і творче завдання, виконання якого дистанційне).

4.   Уроки проводяться через Teams, пряма трансляція.

5. Віртуальний клас «Teams» та електронний щоденник Smart-School (платформа працює на ноутбуках, ПК, планшетах, мобільних пристроях).

Принципи роботи:

-     адміністратор платформ створює класи, додаючи учнів по предметах та учителів, які викладають дані предмети;

-  учитель проводить онлайн уроки, створює публікації, прикріплює завдання PDF-файли, посилання на веб-ресурси, фотографії, скріпи підручників;

-    учні виконують завдання, малюють роботу, фотографують чи знімають коротке відео, надсилають вчителю;

-   можливе коментування, тобто вчитель створює завдання, а учні його коментують, ставлять вчителю додаткові питання;

-    оцінювання відбувається за допомогою віртуальних балів.

6. Учні завчасно забезпечені паперовими роздатковими матеріалами, спілкування у режимі онлайн  з проблемних питань.

7.  Використання безкоштовного сервісу онлайн-тестів освітнього проєкту «На Урок», LMS-платформ (Learning and Management System), шкільної платформи SMLS/

8.   Перегляд відеоуроків на телеканалі «Київ» у YouTube,

9.   На допомогу в підготовці учнів до ЗНО навчальні платформи:

-          студія онлайн-освіти EdEra;

-          гейміфікована платформа iLearn;

-          безкоштовна підготовка до ЗНО – Be smart;

    онлайн-курси – Prometheus.

10. Канали на YouTube – Вшколе, Топ школа, Цікава наука, Сергій Ткаченко (предмети ЗНО).

11.NEED/animation studio та книга-мандрівка (просвітницькі канали) цікаві для учнів молодших класів.

12. Виконання практичних завдань для учнів 1-4 класів на сайті Освіта.ua, платформи для вивчення математики Matifik, на Порталі вчителів початкових класів “Урок», Вчитель вчителю, учням та батькам на сайті з дитячої творчості КроКотак.

13.  Застосування інструментів спілкування у дистанційному навчанні:

-    електронна пошта;

-    чати.

 

З технічних питань пишіть на електронну адресу: nedrschool@ukr.net

 

Посиланя на «Всеукраїнська школа онлайн»

 

Посилання на  YouTube канал Міністерства освіти і науки «Всеукраїнська школа онлайн»

 

Ми доводимо, що Інтернет – це не тільки розваги. Інтернет, передусім, – це найбільші сучасні можливості інтерактивного пізнання наук і світу! Спираючись на державні стандарти освіти, ми доводимо, що дистанційна шкільна освіта – це можливість навчання для кожного без будь-яких обмежень!