План роботи з вивчення, узагальнення, схвалення, поширення передового досвіду вчителя англійської мови Васильченко Ю.В. із проблеми «Використання ігор у початкових класах, як активного методу навчання»
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
1. |
Обговорити на засіданні методичної ради досвід роботи вчителя з використання ігор у початкових класах |
січень |
Заступник директора з НВР Виступ – член ради О. Гугля |
|
2. |
Видати наказ по школі щодо вивчення, узагальнення, схвалення, поширення в практику роботи педагогічного колективу досвіду роботи над темою «Використання ігор у початкових класах, як активного методу навчання» |
січень |
Директор школи |
|
3. |
З метою вивчення передового досвіду вчителя відвідати уроки: 2-А, 2-Б, 2-В, 3-Б, 3-В класах (10-12 уроків) |
лютий-квітень |
Заступник директора з НВР, члени методичної ради школи |
|
4. |
Під час відвідування уроків особливу увагу звертати на роботу з формування загальних і спеціальних умінь учнів, уміння їх застосовувати знання в нестандартних ситуаціях, розвиток логічного мислення, ефективність ігрових форм роботи під час проведення уроків.
З мето перевірки рівня компетентності учнів провести тести у початкових класах |
Лютий-травень |
Заступник директора з НВР, члени методичної ради школи |
|
5. |
Проінструкутувати вчителя щодо виконання наступних завдань: 1) систематично вести щоденник власних спостережень за реалізацією основних аспектів досвіду; 2) підготувати методичні матеріали, які характеризують досвід роботи учителя (розробка поурочних планів з певної теми навчального курсу, публікації у фахових виданнях та освітніх платформах); 3) самостійно описати досвід роботи над обраною темою |
лютий |
Заступник директора з НВР А. Власенко |
|
6. |
Надавати учителю допомогу в організації спостережень і вивчення ефективності методичних прийомів, застосовуваних у процесі навчання |
|
Заступник директора з НВР А. Власенко |
|
7. |
Провести аналіз документації, яку веде учитель (класні журнали, поурочні плани, планування роботи) |
до квітня |
Заступник директора з НВР А. Власенко |
|
8. |
На засіданні методичної ради школи підвести підсумки вивчення та узагальнення досвіду роботи вчителя на даному етапі роботи |
березень |
Заступник директора з НВР А. Власенко |
|
9. |
Випустити інформаційно-методичний бюлетень, присвячений досвіду роботи учителя |
квітень-травень |
Заступник директора з НВР А. Власенко |
|
10. |
Допомогати учителю в узагальненні досвіду своєї роботи, підготовці публікацій |
постійно |
Заступник директора з НВР А. Власенко |
|
11. |
У планах-графіках внутрішкільного контролю передбачити відвідування уроків учителями з метою вивчення передового досвіду роботи вчителя |
протягом ІІ семестру |
Директор школи |
|
12. |
Організувати взаємовідвідування уроків учителями з метою взаємного обміну досвідом роботи з використання ігор на уроках англійської мови |
протягом ІІ семестру |
Заступник директора з НВР А. Власенко, члени методичної ради школи |
|
13. |
Узагальнити досвід роботи вчителя над темою «Використання ігор у початкових класах, як активного методу навчання» |
квітень-травень |
Заступник директора з НВР А. Власенко, члени методичної ради школи |
|
14. |
Схвалити на методичній раді досвід роботи вчителя |
квітень |
Директор школи |
|
15. |
До картотеки передового педагогічного досвіду шкільного методичного кабінету внести інформацію з досвіду роботи вчителя |
травень |
Заступник директора з НВР А. Власенко |
|
План роботи з вивчення, узагальнення, схвалення, поширення передового досвіду вчителя англійської мови Коренева О.І. із проблеми «Впровадження STEM-освіти в навчально-виховному процесі з метою розвитку дослідно-експериментальної роботи»
№ |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
Відмітка про виконання |
1. |
Обговорити на засіданні методичної ради досвід роботи вчителя з використання STEM-освіти в навчально-виховному процесі |
січень |
Заступник директора з НВР Виступ – член ради І. Скиданенко |
|
2. |
Видати наказ по школі щодо вивчення, узагальнення, схвалення, поширення в практику роботи педагогічного колективу досвіду роботи над темою «Впровадження STEM-освіти в навчально-виховному процесі з метою розвитку дослідно-експериментальної роботи»
|
січень |
Директор школи |
|
3. |
З метою вивчення передового досвіду вчителя відвідати уроки:7-А, 11-А, 11-Б класах (10-12 уроків) |
лютий-квітень |
Заступник директора з НВР, члени методичної ради школи |
|
4. |
Під час відвідування уроків особливу увагу звертати на роботу з формування загальних і спеціальних умінь учнів, уміння їх застосовувати знання в нестандартних ситуаціях, дослідно-експериментальну діяльність школярів, розвиток логічного мислення, ефективність використання цифрових лабораторій під час проведення уроків.
З мето перевірки рівня компетентності учнів провести тести у 7-А,11-А, 11-Б класах |
Лютий-травень |
Заступник директора з НВР, члени методичної ради школи |
|
5. |
Проінструкутувати вчителя щодо виконання наступних завдань: 1) систематично вести щоденник власних спостережень за реалізацією основних аспектів досвіду; 2) підготувати методичні матеріали, які характеризують досвід роботи учителя (розробка поурочних планів з певної теми навчального курсу, публікації у фахових виданнях та освітніх платформах); 3) самостійно описати досвід роботи над обраною темою |
лютий |
Заступник директора з НВР А. Власенко |
|
6. |
Надавати учителю допомогу в організації спостережень і вивчення ефективності методичних прийомів, застосовуваних у процесі навчання |
|
Заступник директора з НВР А. Власенко |
|
7. |
Провести аналіз документації, яку веде учитель (класні журнали, поурочні плани, планування роботи) |
до квітня |
Заступник директора з НВР А. Власенко |
|
8. |
На засіданні методичної ради школи підвести підсумки вивчення та узагальнення досвіду роботи вчителя на даному етапі роботи |
березень |
Заступник директора з НВР А. Власенко |
|
9. |
Випустити інформаційно-методичний бюлетень, присвячений досвіду роботи учителя |
квітень-травень |
Заступник директора з НВР А. Власенко |
|
10. |
Допомогати учителю в узагальненні досвіду своєї роботи, підготовці публікацій |
постійно |
Заступник директора з НВР А. Власенко |
|
11. |
У планах-графіках внутрішкільного контролю передбачити відвідування уроків учителями з метою вивчення передового досвіду роботи вчителя |
протягом ІІ семестру |
Директор школи |
|
12. |
Організувати взаємовідвідування уроків учителями з метою взаємного обміну досвідом роботи з впровадження STEM-освіти в навчально-виховному процесі |
протягом ІІ семестру |
Заступник директора з НВР А. Власенко, члени методичної ради школи |
|
13. |
Узагальнити досвід роботи вчителя над темою «Впровадження STEM-освіти в навчально-виховному процесі з метою розвитку дослідно-експериментальної роботи» |
квітень-травень |
Заступник директора з НВР А. Власенко, члени методичної ради школи |
|
14. |
Схвалити на методичній раді досвід роботи вчителя |
квітень |
Директор школи |
|
15. |
До картотеки передового педагогічного досвіду шкільного методичного кабінету внести інформацію з досвіду роботи вчителя |
травень |
Заступник директора з НВР А. Власенко |
|